مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 16:322022-03-04اقتصادي

350 لیتر بر ثانیه به ظرفیت آبی گرگان اضافه می شود


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان گلستان از اضافه شدن 350 لیتر بر ثانیه به ظرفیت آبی شهرستان گرگان خبر داد و گفت: تحقق این مهم به بهبود وضعیت آبی گرگان کمک می کند.

- وزیر نیرو در جریان بازدیدهای میدانی خود صبح امروز در محل پروژه مخزن 20 هزار مترمکعبی گرگان حاضر شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان گلستان با اشاره به آخرین وضعیت آبی شهرستان گرگان در گزارش به وزیر نیرو اظهار کرد: تعدادی چاه در شصت کلا و سیاه تلو احداث شده است، همچنین در منطقه گرامابدشت در کنار مخزن 20 هزار مترمکعبی تعدادی چاه در مزرنکلاته و فاضل آباد احداث شده است.

سید محسن حسینی با بیان اینکه در مجموع 76 حلقه چاه در گرگان تاکنون 69 حلقه حفر شده و سه حلقه چاه در حال تجهیز است، افزود: یک حلقه تا فروردین ماه سال آینده به نتیجه می رسد و دو حلقه دیگر تا تابستان به نتیجه می رسد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 103 هزار مترمکعب مخزن در نقاط مختلف گرگان وجود دارد که با اضافه شدن مخزن 20 هزار مترمکعبی، مجموع مخازن آب در گرگان به 123 هزار مترمکعب می رسد، بیان کرد: تحقق این مهم به بهبود وضعیت آبرسانی گرگان کمک خواهد کرد.

حسینی با بیان اینکه مقرر شد تا تابستان سال آینده حفر پنج حلقه چاه دیگر به میزان 100 لیتر بر ثانیه از محل طرح آبرسانی آب به گرگان انجام شود، ابراز داشت: با مشارکت شرکت آب و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

350 لیتر بر ثانیه به ظرفیت آبی گرگان اضافه می شود

350 لیتر بر ثانیه به ظرفیت آبی گرگان اضافه می شود