مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 16:122022-03-04سياسي

6 هزار طلبه به مناطق عملیاتی خوزستان اعزام می شوند


مدیر امور فرهنگی و ایثارگران مرکز امور طلاب حوزه های علمیه کشور گفت: پیش بینی ما برای اردوهای راهیان نور امسال این است که 6 هزار نفر در قالب «اعزام طلاب مجرد» و «اعزام خودرویی خانواده ها» از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بازدید می کنند.

- حجت الاسلام هاشمی مدیر امور فرهنگی و ایثارگران مرکز امور طلاب حوزه های علمیه کشور در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر، اظهار کرد: امسال با نگاه تمرکزی به اردوهای راهیان نور و با ایجاد بستر و زیرساخت های لازم، طلاب حوزه علمیه کشور را به دو صورت مجردی و خانوادگی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می کنیم.

  وی عنوان کرد: پیش بینی ما برای اردوهای راهیان نور امسال این است که 6 هزار نفر در قالب اعزام طلاب مجرد و اعزام خودرویی خانواده ها از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بازدید می کنند.

  مدیر امور فرهنگی و ایثارگران مرکز امور طلاب حوزه های علمیه کشور گفت: بازه زمانی اعزام خودرویی طلاب و خانواده هایشان 25 لغایت 5 فروردین ماه 1401 است که در این مدت پذیرای بیش از 2 هزار نفر در قالب 600 خودروی شخصی حوزویان خواهیم بود.

هاشمی عنوان کرد: برنامه ای که برای زیارت معنوی طلاب و خانواده هایشان در نظر گرفتیم در 9 یادمان دفاع مقدس است که به طور میانگین روزانه از 3 یادمان دفاع مقدس بازدید می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 هزار طلبه به مناطق عملیاتی خوزستان اعزام می شوند

6 هزار طلبه به مناطق عملیاتی خوزستان اعزام می شوند