مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 15:422022-03-04ورزشي

2 برابر شدن اعتبارات ورزش در گلستان/ تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی در گلستان


وزیر ورزش وجوانان از دو برابر شدن اعتبارات ورزش در استان گلستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، در سفر یکروزه رییس جمهور و هیات دولت به استان گلستان برنامه های بسیار خوبی برای استان گلستان نگارستان ایران پیش بینی شده است که چشمه امید در دل اهالی گلستان جوشید.

وزیر ورزش و جوانان از دو برابر شدن اعتبارات ورزش در استان گلستان خبر داد و گفت: از مهمترین برنامه های وزیر ورزش و جوانان تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی در استان گلستان خواهد بود.

حمید سجادی ورزش را یکی از اولویت های مهم در گلستان برشمرد و اظهار کرد:  اعتبارات خوبی برای ورزش استان گلستان در نظر گرفتیم و سعی شده با این اعتبارات روند تکمیل پروژه های ورزشی در گلستان تسریع شود.

وی با بیان اینکه 110 پروژه نیمه تمام ورزشی در سطح استان گلستان وجود دارد، یادآور شد: برخی پروژه های ملی از محل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی پیگیری می شود و پروژه های استان گلستان نیز توسط اداره کل ورزش و جوانان این استان تکمیل خواهد شد.

اداره کل ورزش و جوانان گلستان با تاکید بر تکمیل پروژه چمن مصنوعی و سالن ورزشی شهرستان گالیکش، تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا روند تکمیل این پروژه های نیمه تمام با سرعت بیشتری صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 برابر شدن اعتبارات ورزش در گلستان/ تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی در گلستان

2 برابر شدن اعتبارات ورزش در گلستان/ تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی در گلستان