مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 13:122022-03-04سياسي

ائمه جمعه و رسانه ها در جهاد تبیین شریک هستند


ائمه جمعه و رسانه ها در جهاد تبیین شریک هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاست و این کار مهم، برگرفته از سیره و روش همه پیامبران الهی بوده است که هر یک در عصر خود روی موضوعی فرهنگ سازی می کردند تا فضای جامعه تغییر کند.

امام جمعه شهرری افزود: امام راحل هم روی یک موضوع ایستاد و به هیچ وجه زیر بار مبارزه مسلحانه نرفت و به رغم همه فشارها و تلاش ها، امام این موضوع را نپذیرفت و خطبا را مأمور کرد روی موضوعاتی مثل اسلام و عدم بدگویی از آمریکا که خاندان پهلوی روی آنها حساس بودند و نمی خواستند حرفی زده شود، تبلیغ و فرهنگ سازی کنند.

شاهچراغی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در یک سال اخیر و در ادامه فرهنگ سازی به موضوع جهاد تبیین پرداختند، یادآور شد: در کنار جهاد سیاسی، اقتصادی و علمی باید به امر حساس و پر مسئولیت جهاد تبیین هم طبق مسیر ترسیم شده رهبری پرداخت.

وی با بیان اینکه استفاده از فضای مجازی گسترده و همه گیر شده است، عنوان کرد: دشمن دنبال آن است نقاط قوت کشور را ضعف، و نقاط ضعف را بزرگ و برجسته نشان دهد که رسانه ها برای روشنگری افکار عمومی در این زمینه نقش و وظیفه مهمی دارند.

امام جمعه شهرری با اعلام اینکه حتماً اشکالاتی در امور اجرایی کشور وجود دارد ولی نباید همه تلاش ها و زحمات را زیر سوال برد، ابراز کرد: خبرنگاران جایگاه حساسی دارند که موضوعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه و رسانه ها در جهاد تبیین شریک هستند

ائمه جمعه و رسانه ها در جهاد تبیین شریک هستند