مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 09:122022-03-04فرهنگي

در ستایش تصویر فخرالدین فخرالدینی برگزار می شود


نوزدهممین جشن تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر به پاس هفتاد سال آفرینش تصاویر ماندگار در هنر ایران فخرالدین فخرالدینی،همزمان با روز تولد نود سالگی این هنرمند عکاس در مراسمی با عنوان «در ستایش تصویر» تجلیل می کنند.

- نوزدهممین جشن تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر به پاس هفتاد سال آفرینش تصاویر ماندگار در هنر ایران فخرالدین فخرالدینی،همزمان با روز تولد نود سالگی این هنرمند عکاس در مراسمی با عنوان در ستایش تصویر تجلیل می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دبیرخانه تصویر سال، این مراسم روز جمعه- 13 اسفند ماه 1400 ساعت 19 در تالار شهناز خانه هنرمندان ایران تدارک دیده و با نمایش آثاری از این هنرمند عکاس معاصر برگزار می شود .

این برنامه در ادامه بزرگداشت چهره های شاخص تصویر در ایران از شش سال گذشته با تجلیل از حضور تاثیرگذار اکبر عالمی،محمود کلاری، عباس کیارستمی، علیرضا زرین دوست و کامبیز درم بخش در رشته های تصویری از سوی جشن تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر آغاز شد.

امسال در ادامه برنامه در ستایش تصویر پس از وقفه ای دو ساله در پی پاندمی کرونا و محدودیت برگزاری برنامه های فرهنگی در ایران، از فخرالدینی به عنوان هنرمندی شاخص در عرصه عکاسی پرتره ایران تجلیل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در ستایش تصویر فخرالدین فخرالدینی برگزار می شود

در ستایش تصویر فخرالدین فخرالدینی برگزار می شود