مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 08:522022-03-04اجتماعي

اعمال قانون بیش از 15 هزار راننده به دلیل سرعت غیرمجاز


رییس پلیس راهنمایی رانندگی استان اردبیل گفت: در 11 ماه گذشته 15 هزار و 405 نفر از رانندگان سطح استان اردبیل به دلیل سرعت غیرمجاز در داخل شهر جریمه شده اند.

- سید حجت فتاحی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: در یازده ماهه گذشته از سال جاری 2 هزار و 639 راننده به علت سبقت غیرمجاز و 6 هزار و 306 خودرو به علت عبور از چراغ قرمز اعمال قانون شده اند.

وی افزود: وجود سیستم ها و دوربین های هوشمند در سطح خیابان های شهر و اتاق مانیتورینگ جزو ضرورت های شهر اردبیل بوده و وجود این سیستم ها شدت این تخلفات را کاهش می دهد.

صحبت با تلفن همراه عامل اصلی اغلب تصادفات رییس پلیس راهنمایی رانندگی استان اردبیل صحبت با تلفن همراه و عدم توجه به جلو را عامل اصلی اغلب تصادفات عنوان کرد و گفت: در 11 ماه گذشته، 47 هزار و 590 راننده به خاطر صحبت با تلفن همراه در حین رانندگی اعمال قانون شده اند و مردم در راستای حفظ سلامت و ایمنی خود باید قوانین و مقررات را رعایت کنند.

جریمه بیش از 122 هزار راننده به علت عدم بستن کمربند ایمنی فتاحی تصریح کرد: در 11 ماه گذشته 122 هزار و 741 راننده به علت عدم استفاده از کمربند ایمنی مشمول جریمه شده اند و این آمار نسبت به سال های گذشته بهبود یافته اما هنوز نیازمند فرهنگسازی بیشتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال قانون بیش از 15 هزار راننده به دلیل سرعت غیرمجاز

اعمال قانون بیش از 15 هزار راننده به دلیل سرعت غیرمجاز