مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 01:022022-03-03سياسي

توسعه راه های روستایی نیازگلستان/ضرورت بروزرسانی تجهیزات هواشناسی


در جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان بیان شد که توسعه راه های روستایی ضرورت استان بوده و تجهیزات هواشناسی هم نیازمند بروزرسانی است.

- ، وزیر راه و شهرسازی شامگاه پنج شنبه پس از ورود به استان گلستان، طی نشستی، با جمعی از معاونان خود و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان گلستان موانع موجود در حوزه راه و شهرسازی را مورد بررسی قرار داد و برای رفع موانع موجود در این حوزه تصمیماتی اتخاذ کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان در این نشست گفت: یکی از معضلات موجود در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای فرسودگی ماشین آلات و ادوات راهداری است که در فصل سرما این اداره کل با مشکلات زیادی روبرو می شود.

مهدی میقانی با بیان اینکه 51 روستا در استان گلستان فاقد راه آسفالته هستند، اظهار کرد: از مهم ترین مطالبات و اولویت اداره کل راهداری بهسازی و توسعه راه های روستایی است که امیدواریم در سفر رییس جمهور معضلات این حوزه رفع شود.

لزوم بازنگری طرح هادی 300 روستای گلستان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان هم در این نشست از اجرای طرح هادی در روستاهای استان خبر داد و گفت: در حال حاضر طرح هادی در 300 روستای استان گلستان نیازمند بازنگری بوده که این پروژه نیازمند 77 میلیارد تومان اعتبار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه راه های روستایی نیازگلستان/ضرورت بروزرسانی تجهیزات هواشناسی

توسعه راه های روستایی نیازگلستان/ضرورت بروزرسانی تجهیزات هواشناسی