مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 23:522022-03-03اقتصادي

لزوم راه اندازی شرکت مشترک هرمزگانی - ازبکستانی و توسعه همکاری ها


استاندار هرمزگان از راه اندازی شرکت مشترک هرمزگانی - ازبکستانی و توسعه همکاری ها در زمینه های کشاورزی، ترانزیت و شیلات خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو تاکیدات رییس جمهور کشورمان و سیاست دولت سیزدهم در راستای تقویت و گسترش تعاملات و همکاری ها با کشورهای منطقه و همسایگان جمهوری اسلامی ایران، به تشریح ظرفیت های سرمایه گذاری در استان هرمزگان در زمینه های مختلف پرداخت.

وی با اشاره به ظرفیت های بسیار مناسب هرمزگان در بخش شیلات، یادآور شد: با توجه به اینکه حجم قابل توجهی از میزان صید و پرورش آبزیان کشور به هرمزگان اختصاص دارد، در این زمینه آماده مذاکره و برگزاری جلسات وبیناری و حضوری و بازدید هیأت اقتصادی ازبکستان، از این ظرفیت ها در راستای تبادلات اقتصادی هستیم.

استاندار هرمزگان با اشاره به پیشنهاد سفیر ازبکستان در خصوص راه اندازی شرکت مشترک، بیان کرد: این موضوع به لحاظ قانونی مورد بررسی و با استفاده از توان شرکت های خوشنام، پیگیری و نتیجه اعلام خواهد شد.

وی همچنین به ظرفیت های صنعتی و معدنی هرمزگان اشاره کرد و گفت: هرمزگان در حال حاضر، قطب سوم تولید فولاد در کشور است که با تحقق تولید 10 میلیون تن آهن اسفنجی و احیای مستقیم، به جایگاه اول کشور دست پیدا خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم راه اندازی شرکت مشترک هرمزگانی - ازبکستانی و توسعه همکاری ها

لزوم راه اندازی شرکت مشترک هرمزگانی - ازبکستانی و توسعه همکاری ها