مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 16:122022-03-03اقتصادي

گازهای مشعل به محصولات گران قیمت یا سوخت صنایع تبدیل شوند


استاندار خوزستان با تاکید بر کاهش آلودگی زیست محیطی در استان گفت: با جمع آوری گازهای مشعل آنها می توانند به محصولات گران قیمت تبدیل شده و یا به سوخت صنایع مبدل شوند.

- ماهشهر- استاندار خوزستان با تاکید بر کاهش آلودگی زیست محیطی در استان گفت: با جمع آوری گازهای مشعل، می توان آن را به محصولات گران قیمت و یا به سوخت صنایع تبدیل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صادق خلیلیان پیش از ظهر امروز پنجشنبه در آیین بهره برداری از تأسیسات و مخازن صادراتی پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس و امضای قراردادهای جمع آوری گازهای شرق کارون اظهار کرد: خوزستان با ظرفیت های بزرگی که در بخش های نفت و گاز، کشتیرانی، راه آهن و… دارد یک استان پرظرفیت و بی نظیر است اما مشکلاتی هم دارد که امید است با رویکرد دولت سیزدهم برطرف شوند.

وی با بیان اینکه طرح هایی که امروز به بهره برداری می رسند و قرارداد آن منعقد می شود ارزش افزوده خوبی داشته که این ارزش افزوده می تواند تبدیل به ثروت می شود، تصریح کرد: گازهای همراه نفتی که می سوزد هم آلودگی داشته و هم برای محیط زیست خطرناک است اما با جمع آوری گازهای مشعل آنها می توانند به محصولات گران قیمت تبدیل شده و یا به سوخت صنایع مبدل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازهای مشعل به محصولات گران قیمت یا سوخت صنایع تبدیل شوند

گازهای مشعل به محصولات گران قیمت یا سوخت صنایع تبدیل شوند