مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 15:472022-03-03اجتماعي

فوت 25 نفر در تصادفات درون شهری خراسان جنوبی/آغاز طرح نوروزی پلیس


رییس پلیس راهور خراسان جنوبی با اشاره به فوت 25 نفر در تصادفات درون شهری خراسان جنوبی گفت: آغاز طرح نوروزی پلیس از 24 اسفند آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ علیرضا عباسی صبح پنج شنبه در نشست خبری اظهار کرد: طرح نوروزی 1401 با شعار قانونمداری، پرهیز از خطر، آرامش در سفر از 24 اسفند ماه آغاز و تا چهاردهم فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

رییس پلیس راهور خراسان جنوبی با اشاره به اینکه پنج هزار فرهنگ یار ترافیک در استان داریم، بیان کرد: 50 هزار همیار پلیس در خراسان جنوبی داریم که 500 نفر آنان برای حضور و کمک به همکاران در ایام نوروز اعلام آمادگی کرده اند.

افزایش تصادفات درون شهری عباسی گفت: از ابتدای سال تاکنون 9 هزار و 78 فقره تصادف درون شهری در خراسان جنوبی رخ داده است که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 26 درصد افزایش داشته است.

وی اظهار کرد: همچنین از ابتدای سال 1400 تعداد 24 فقره تصادف منجر به فوت در درون شهرهای خراسان جنوبی صورت گرفته که منجر به فوت 25 نفر شده است که هر چند نسبت به مدت مشابه سال قبل 11 درصد کاهش داشته است ولی فوت 25 نفر در 11 ماه در مسائل ترافیکی درون شهری از نظر ما برای شهر بیرجند زیاد است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه هزار و 843 تصادف جرحی درون شهری از ابتدای سال در استان داشته ایم، بیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت 25 نفر در تصادفات درون شهری خراسان جنوبی/آغاز طرح نوروزی پلیس

فوت 25 نفر در تصادفات درون شهری خراسان جنوبی/آغاز طرح نوروزی پلیس