مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 14:372022-03-03سياسي

تلاش برای برگزاری سالانه مسابقات قرآن/شرکت کنندگان سفیران ایران هستند


دبیر ستاد قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: شرکت کنندگان حاضر در مسابقات بین المللی قرآن کریم دانش آموزان جهان اسلام سفیران قرآنی ما در سایر کشورها هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هفتمین دوره مسابقات بین المللی دانش آموزان جهان اسلام که مراسم افتتاحیه آن روز دوشنبه و همزمان با شب مبعث پیامبر اکرم (ص) در تالار اندیشه حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی صورت گرفت؛ این روزها در حال برگزاری است.

در این مسابقات که از طریق شبکه شاد به صورت زنده و مستقیم پخش می شود؛ دانش آموزان پسر از روز سه شنبه دهم لغایت پنجشنبه دوازدهم اسفند با یکدیگر به رقابت می پردازند و دانش آموزان دختر نیز روز جمعه سیزدهم اسفندماه از ساعت 8 صبح لغایت 17 عصر با هم رقابت خواهند کرد که ویژه مخاطبان خواهر خواهد بود.

میکاییل باقری دبیر ستاد قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در گفت وگو با خبرنگار مهر ، در خصوص برگزاری مداوم مسابقات بین المللی قرآن کریم دانش آموزان جهان اسلام گفت: دبیرخانه دائمی مسابقات بین المللی قرآن دانش آموزی، در اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش مستقر است و دائماً در حال برنامه ریزی و کار کارشناسی، برگزاری جلسات و پژوهش نسبت به مسابقات سال ها و ادوار گذشته بوده و مشغول برنامه ریزی برای سال های آینده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای برگزاری سالانه مسابقات قرآن/شرکت کنندگان سفیران ایران هستند

تلاش برای برگزاری سالانه مسابقات قرآن/شرکت کنندگان سفیران ایران هستند