مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 14:322022-03-03اجتماعي

84 درصد فوتی های ناشی از تصادف انزلی عابرین پیاده و موتورسواران هستند


رییس پلیس راهور گیلان با بیان اینکه 84 درصد فوتی های ناشی از تصادف انزلی را عابرین پیاده و موتورسواران تشکیل می دهد، گفت: عابرین پیاده بالای 50 سال انزلی به علت نداشتن پل های عابر پیاده و مکانیزه همواره مورد آسیب جدی بودند.

- ایسنا/گیلان رییس پلیس راهور گیلان با بیان اینکه 84 درصد فوتی های ناشی از تصادف انزلی را عابرین پیاده و موتورسواران تشکیل می دهد، گفت: عابرین پیاده بالای 50 سال انزلی به علت نداشتن پل های عابر پیاده و مکانیزه همواره مورد آسیب جدی بودند.

سرهنگ امیر طالبی در جلسه شورای ترافیک شهرستان بندرانزلی که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شرایط خاصی که شهرستان بندر انزلی دارد و طی دو سال گذشته که به دلیل کرونا مسافر نداشتیم حتما امسال پذیرای موج زیاد سفرهای نوروزی خواهیم بود و امیدواریم با کمک هم نوروز 1401 را با بهترین برنامه ریزی پشت سر بگذاریم.

وی افزود: بندر انزلی فاصله کمی با رشت دارد و روزانه افراد زیادی بین این دو شهر در حال تردد هستند و جمعیت شهرستان ممکن است هر روز دستخوش این آمد و شدها قرار گیرد همچنین به علت وجود دو بندر انزلی و کاسپین تردد وسایل نقلیه سنگین را در حوزه شهرستان داریم و وجود مرداب و منطقه آزاد نیز باعث جاذبه سفرهای نوروزی به انزلی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

84 درصد فوتی های ناشی از تصادف انزلی عابرین پیاده و موتورسواران هستند

84 درصد فوتی های ناشی از تصادف انزلی عابرین پیاده و موتورسواران هستند