مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 13:222022-03-03فناوري

موانع ایجاد سایت های نامتعارف جاده ای آذربایجان غربی رفع می شود


مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی از رفع موانع ایجاد سایت های نامتعارف در پوشش جاده ای استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی ICT آذربایجان غربی،قاسم جلیلی نژاد در جلسه بررسی پوشش جاده ای استان با حضور مدیریت توزیع برق استان،مدیر کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه آذر و معاون ارتباطات سیار مخابرات منطقه آذربایجان غربی برگزار شد،اظهار داشت: استان آذربایجان غربی به علت شرایط جغرافیایی خاص و داشتن مناطق صعب العبور و کوهستانی نیازمند ایجاد سایت های ارتباطی بیشتر برای تامین پوشش جاده ای را دارد.

وی افزود:در شرایط کنونی هزینه تامین نیروی برق سایت های مورد نیاز مضاف بر هزینه تامین تجهیزات و ایجاد سایت مربوطه است که مرتفع شدن این موضوع  همت جمعی مقامات استانی را می طلبد.

مدیرکل ارتباطات آذربایجان غربی تصریح کرد: 200 کیلومتر نقطه کور در استان احصا و مشکل پوشش 70 درصد آن رفع شده است و مابقی مربوط به وجود موانع در ایجاد سایت های نامتعارف است.

جلیلی نژاد بیان کرد: باقی نقاط کور محورهای آذربایجان غربی با وجود انجام کامل تعهدات اپراتورهای ارتباطی طبق پروانه سازمان تنظیم مقررات رادیویی، نیازمند تامین زیرساخت برق و جاده دسترسی است که در صورت تامین آن توسط دستگاه های مرتبط مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع ایجاد سایت های نامتعارف جاده ای آذربایجان غربی رفع می شود

موانع ایجاد سایت های نامتعارف جاده ای آذربایجان غربی رفع می شود