مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 11:172022-03-03سياسي

اصرار کمیسیون تلفیق بر حذف نشدن ارز ترجیحی در سال آینده/ مالیات هنرمندان اصلاح شد


سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1401 از مصوبات این کمیسیون برای خرید سربازی مشمولان غایب کشور ، اصلاح مالیات مضاعف بر سیگار ، معافیت مالیاتی هنرمندان و همچنین اصرار بر مصوبه قبلی این کمیسیون برای حذف نشدن ارز ترجیحی در سال آینده خبر داد.

- سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1401 از مصوبات این کمیسیون برای خرید سربازی مشمولان غایب کشور ، اصلاح مالیات مضاعف بر سیگار ، معافیت مالیاتی هنرمندان و همچنین اصرار بر مصوبه قبلی این کمیسیون برای حذف نشدن ارز ترجیحی در سال آینده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحیم زارع با اشاره به جلسه شب گذشته کمیسیون تلفیق بودجه 1401 برای بررسی موارد ارجاعی از صحن علنی گفت: کمیسیون تلفیق شب گذشته نشستی برای بررسی موارد ارجاعی از صحن علنی مربوط به بخش های درآمدی بودجه 1401 تشکیل داد.

به گفته زارع مصوبات شب گذشته کمیسیون تلفیق به شرح زیر است: تبصره 1- نفت و روابط مالی آن با دولت/ صندوق توسعه ملی بند الحاقی 2- دولت و دستگاههای اجرایی موضوع ماده (5) قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب 8 /7/ 1386 از جمله بانک مرکزی، مجاز به تخصیص، فروش، تهاتر و یا مبادله منابع ارزی حاصل از صادرات نفت، گاز، میعانات گازی، فرآورده های نفتی و گازی و سایر منابع به غیر از نرخ سامانه معاملات الکترونیکی (ای.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصرار کمیسیون تلفیق بر حذف نشدن ارز ترجیحی در سال آینده/ مالیات هنرمندان اصلاح شد

اصرار کمیسیون تلفیق بر حذف نشدن ارز ترجیحی در سال آینده/ مالیات هنرمندان اصلاح شد