مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 10:022022-03-03بين الملل

توافق با سازمان بهداشت جهانی برای انتقال واکسن ساخت ایران به کشورهای درخواست کننده


در دیدار رییس جمعیت هلال احمر ایران با مدیر منطقه ای سازمان بهداشت جهانی، دو طرف بر همکاری در زمینه مدیریت بیماری کرونا از طریق انتقال تجارب هلال احمر در این خصوص و همچنین انتقال واکسن کووبرکت به کشورهای درخواست کننده تاکید کردند.

- در دیدار رییس جمعیت هلال احمر ایران با مدیر منطقه ای سازمان بهداشت جهانی، دو طرف بر همکاری در زمینه مدیریت بیماری کرونا از طریق انتقال تجارب هلال احمر در این خصوص و همچنین انتقال واکسن کووبرکت به کشورهای درخواست کننده تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر پیرحسین کولیوند در حاشیه اجلاس رهبران جمعیت های ملی منطقه منا با دکتر احمد سلیم المنظری، مدیر منطقه ای سازمان بهداشت جهانی در شهر قاهره مصر دیدار و گفت وگو کرد.

کولیوند در این دیدار با اشاره به پیشرفت های انجام شده در ایران برای ساخت و تولید واکسن کرونا، گفت: هلال احمر آمادگی دارد با هماهنگی دولت و وزارت بهداشت، واکسن ساخت ایران را در اختیار کشورهایی که به این واکسن نیاز دارند، قرار دهد.

رییس هلال احمر در این دیدار با اشاره به اقدامات شاخص این جمعیت به عنوان معین دولت و در کمک به وزارت بهداشت در زمینه بیماری کرونا گفت: در پیک پنجم کرونا در ابران که موج همه گیری شدیدتر بود، بخشی از تمرکز جمعیت هلال احمر بر شناسایی و بیماریابی و همچنین قرنطین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق با سازمان بهداشت جهانی برای انتقال واکسن ساخت ایران به کشورهای درخواست کننده

توافق با سازمان بهداشت جهانی برای انتقال واکسن ساخت ایران به کشورهای درخواست کننده