مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 09:572022-03-03سياسي

تأکید «مطیعی» بر لزوم توسعه زیرساخت های تولید/ بستر رشد نیروهای جوان فراهم شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان صبح امروز در دیدار مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان به همراه اعضای هیأت مدیره، معاونان و جمعی از مدیران این شرکت با وی اظهار کرد: نقش صنعت برق در توسعه زیرساخت های تولید مهم و ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به نام تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نام گذاری شده است، باید تلاش خود را در تحقق این امر مهم به کار گیریم.

مطیعی با قدردانی از تلاش مدیریت و کارکنان شرکت برق منطقه ای سمنان در فراهم آوردن بستر لازم برای برق رسانی به مردم بیان کرد: هر چند در مجموعه صنعت برق، نیروهای کارآمد و متعهد مشغول به فعالیت هستند؛ ولی باید بستر لازم برای شناسایی و رشد نیروهای جوان و علاقه مند با روحیه جهادی فراهم شود.

بیشترین مصرف انرژی الکتریکی در سمنان در بخش تولید مجید وفایی، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان اظهار کرد: شرکت برق منطقه ای سمنان وظیفه انتقال انرژی الکتریکی برق را از تولید تا بخش مصرف به عهده دارد که در این راستا، احداث و نگهداری خطوط انتقال و پست های فوق توزیع در حیطه فعالیت های این شرکت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید «مطیعی» بر لزوم توسعه زیرساخت های تولید/ بستر رشد نیروهای جوان فراهم شود

تأکید «مطیعی» بر لزوم توسعه زیرساخت های تولید/ بستر رشد نیروهای جوان فراهم شود