مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 09:372022-03-03سياسي

غرب ستیزی؛ نقطه اشتراک ایران و روسیه


یک تحلیل گر مسائل سیاسی غرب آسیا با تأکید بر اینکه اوکراین هیچ گاه با ایران هماهنگ نبوده و همیشه در مقابل محور مقاومت قرار داشته است، اظهار کرد: - نقطه اشتراک ایران و روسیه غرب ستیزی است.

امیر علی حیدر امیری در سلسله نشست های مجازی روشنگری و بصیرت افزایی مرکز نسرا سازمان فضای مجازی بسیج لرستان با موضوع جنگ رسانه ای در بحران اوکراین که شامگاه چهارشنبه، 11 اسفند ویژه طلاب و فعالان سواد رسانه ای لرستان برگزار شد، با اشاره به ابعاد رسانه ای تحولات روسیه و اوکراین، اظهار کرد: بعد از فروپاشی شوروی در سال 1370 هجری شمسی، غرب به شوروی تعهد داد که ناتو را به شرق نمی کشانیم ولی عملا این کار را کردند که نمونه آن چکسلواکی و مهمترین آن لهستان است.

وی با اشاره به عهدشکنی غرب، گفت: مهمترین کشور در شرق، کشور اوکراین با 40 میلیون جمعیت و از قدرت های هسته ای جهان بود به طوری که 42 هواپیمای دورپرواز داشت اما با توطئه آمریکا به یک کشور حاشیه ای و ضعیف تبدیل شده است.

امیری با اشاره به تضمین پوشالی حمایت غرب و روسیه به اوکراین در مقابل نابودی سلاح های هسته ای این کشور، ادامه داد: روسیه نمی خواهد اوکراین در چنگ غرب باشد به طوری که در گام اول در کریمه اوکراین رای گیری و رفراندوم را برگزار کرد و بعد از اینکه 97 درصد مردم رای دادند، جزیره کریمه به روسیه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرب ستیزی؛ نقطه اشتراک ایران و روسیه

غرب ستیزی؛ نقطه اشتراک ایران و روسیه