مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 09:372022-03-03حوادث

توقیف 13 دستگاه خودروی حامل سوخت قاچاق در کوه های هشتبندی هرمزگان


رییس کل دادگستری استان هرمزگان از توقیف 13 دستگاه خودروی حامل سوخت قاچاق در ارتفاعات و کوه های مشرف به بخش توکهور و هشتبندی در استان هرمزگان خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان رییس کل دادگستری استان هرمزگان از توقیف 13 دستگاه خودروی حامل سوخت قاچاق در ارتفاعات و کوه های مشرف به بخش توکهور و هشتبندی در استان هرمزگان خبر داد.

مجتبی قهرمانی صبح امروز (12 اسفندماه) تصریح کرد: در ادامه روند پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت در استان هرمزگان، مأموران انتظامی به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میناب، ضمن اجرای کمین توسط یگان های عملیاتی در مسیر تردد قاچاقچیان، این خودروها را حین تردد شناسایی و توقیف نموده اند.

وی افزود: از خودروهای مذکور، بیش از 25 هزار لیتر گازوییل قاچاق به ارزش تقریبی 2 میلیارد و 875 میلیون ریال کشف و ضبط شده است.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با اعلام دستگیری 2 نفر در این رابطه، تأکید کرد: دستگاه قضایی در راستای وظایف ذاتی خود برای حفاظت از منابع ملی، اجازه هیچ گونه فعالیت سودجویانه توسط قاچاقچیان سوخت را نخواهند داد و مجازات مرتکبین چنین جرایمی قاطعانه و بدون اغماض خواهد بود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 13 دستگاه خودروی حامل سوخت قاچاق در کوه های هشتبندی هرمزگان

توقیف 13 دستگاه خودروی حامل سوخت قاچاق در کوه های هشتبندی هرمزگان