مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 08:272022-03-03حوادث

تیر برق جان جوانی را در فاریاب گرفت یا عدم رعایت حریم؟


مدیر امور برق شهرستان فاریاب علت تصادف منجر به فوت را بر اساس نظریه کارشناسی اعلام کرد.

- اخیرا مرگ جوانی در اثر تصادف در محدوده سه راهی هورپاسفید شهرستان فاریاب با واکنش کاربران فضای مجازی روبه رو شد و کاربران تیر برق را علت حادثه می دانند.

اکبر حسنخانی مدیر امور برق شهرستان فاریاب در پاسخ به پیگیری های خبرنگار ایسنا مبنی علت این تصادف بیان کرد: فرد متوفی در جاده اصلی از سمت فاریاب به بلوک درحرکت بوده که ناگهان با یک دستگاه تریلر که از جاده فرعی وارد جاده اصلی شده است برخورد می کند و پس از چرخش ماشین و ضربات وارده و تصادف با برخورد به تیر فشار متوسط متوقف می گردد که این حادثه کوچک ترین ضربه یا خسارت به تیر برق وارد نکرده است که بتوان برخورد با تیر برق را دلیل فوت و .

دانست.

وی بابیان این مطلب که تیر برق مذکور مربوط به فیدر چاه زیارت است، افزود: تیر برق از آکس جاده حداقل 10 متر و از شانه جاده ( ابتدای اسفالت) حدود 4 متر فاصله دارد، ضمن اینکه متوفی پس از تصادف با تریلر، چرخش و .

به تیر مذکور رسیده است.

حسنخانی با تأکید بر تعریض محور بلوک به فاریاب اظهار کرد: بر تعریض محور بلوک - فاریاب توسط راهداری تاکیدات مکرر شده و در جلسات با حضور فرماندار به دلیل عدم هرگونه اقدام جهت اصلاح و رعایت حریم شبکه برق در همان ابتدای کار از طریق واحد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیر برق جان جوانی را در فاریاب گرفت یا عدم رعایت حریم؟

تیر برق جان جوانی را در فاریاب گرفت یا عدم رعایت حریم؟