مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 18:372022-03-02فناوري

نحوه حذف نرم افزارهای جاسوسی از روی گوشی


برنامه های نرم افزار جاسوسی اغلب تحت پوشش نرم افزار ردیابی کودک فروخته می شوند، اما به دلیل توانایی آنها در ردیابی و نظارت روی گوشی بدون رضایت کاربر، - به عنوان stalkerware نیز شناخته می شوند.

وب سایت تک کرانچ، به راه هایی اشاره می کند که می توان با کمک آنها، برنامه های جاسوسی را از گوشی اندرویدی حذف کرد.

در حالی که تلفن های اندرویدی می توانند دارای نرم افزار جاسوسی باشند و امکان دسترسی به تقویم، گزارش تماس ها، دوربین، مخاطبین و مکان کاربران را فراهم می کنند، گوگل پلی پروتکت، یکی از بهترین محافظ ها برای محافظت در برابر برنامه های مخرب اندروید است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آسیب پذیری امنیتی در یکی از بزرگترین عملیات های جاسوس افزار، داده های تلفن همراه حدود 400 هزار نفر را به خطر می اندازد و این تعداد روزانه در حال افزایش است.

در این مورد این فقط یک برنامه جاسوس افزار مشکل ساز نیست، مجموعه کاملی از برنامه هایی مانند - Copy9، MxSpy، TheTruthSpy، iSpyoo، SecondClone، TheSpyApp، ExactSpy، FoneTracker و GuestSpy است که آسیب پذیری امنیتی یکسانی دارند.

برنامه های نرم افزار جاسوسی اغلب تحت پوشش نرم افزار ردیابی کودک فروخته می شوند، اما به دلیل توانایی آنها در ردیابی و نظارت روی گوشی بدون رضایت کاربر، به عنوان stalkerware نیز شناخته می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه حذف نرم افزارهای جاسوسی از روی گوشی

نحوه حذف نرم افزارهای جاسوسی از روی گوشی