مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 18:022022-03-02فرهنگي

سومین دوره جشنواره عکس «حرم» لارستان برگزار می شود


دبیر سومین دوره جشنواره عکس «حرم» از برگزاری این مسابقه با محوریت آستان مقدس امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان خبر داد.

- حسن فراست در گفت وگو با خبرنگار فارس در لارستان، ضمن تبریک عید بزرگ مبعث از برگزاری سومین دوره جشنواره عکس حرم با محوریت آستان مقدس امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان خبر داد و اظهار داشت: دو دوره نخست این جشنواره در سال های 96 و 97 برگزار که در مجموع بیش از 280 اثر به جشنواره ارسال شد.

وی با بیان اینکه موضوع سومین جشنواره عکس حرم تهیه تصاویر از بارگاه ملکوتی امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان شامل ضریح مطهر، صحن و شبستان ها، گنبد و مناره، تعویض پرچم، مراسمات و نماز جماعت، خدام، ابنیه ها، غبارروبی و غیره است، افزود: این جشنواره در دو بخش حرفه ای(دوربین) و آماتور(گوشی موبایل) برگزار می شود.

دبیر سومین دوره جشنواره عکس حرم آخرین مهلت ارسال آثار تا 10 فروردین ماه 1401  اعلام کرد و ادامه داد: مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان 25 فروردین ماه 1401 همزمان با مراسم سالروز میلاد امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) برگزار می شود.

این فعال فرهنگی با بیان اینکه در بخش حرفه ای برای نفر اول 700 هزار تومان، نفر دوم 600 هزار تومان و نفر سوم 500 هزار تومان جائزه در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: در بخش موبایلی نیز به نفر اول 300 هزار توما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین دوره جشنواره عکس «حرم» لارستان برگزار می شود

سومین دوره جشنواره عکس «حرم» لارستان برگزار می شود