مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 17:222022-03-02سياسي

تصمیمات مردم ریشه در رسانه ها دارد


رییس کل دادگستری گیلان با تاکید بر اینکه تصمیمات مردم ریشه در رسانه ها دارد، گفت: رسانه ها می توانند عاطفه و احساسات حقیقی انسان ها را هدایت کنند.

- ، حجت الاسلام حمزه خلیلی بعد از ظهر چهارشنبه در کارگاه حقوق در رسانه با بیان اینکه تبیین و احیای حقوق مردم یکی از نقش هایی است که رسانه های جمعی ایفا می کنند، گفت: رسانه یک رشته مناسب در علوم اجتماعی است که گرایشات زیادی نسبت به آن وجود دارد.

رییس کل دادگستری گیلان با اشاره به اینکه رسانه تأثیر زیادی بر افکار عمومی و جامعه دارد و نمی توان منکر این موضوع شد، افزود: هیچ تأثیری در مقایسه با تأثیر رسانه قابل قیاس نیست و رسانه ها می تواند افکار عمومی را تسخیر کرده و به دنبال خود بکشاند.

وی با بیان اینکه رسانه حقیقت آفرین است و مصور کردن وقایع بزرگترین نقش را در جوامع انسانی دارد، بیان کرد: رسانه می تواند جامعه را به سوی نور و یا تاریکی ببرد و اگر مردم یک جامعه جاهل باشند یعنی رسانه آن جامعه نتوانسته به وظایف خود به درستی عمل کند.

حجت الاسلام خلیلی با اشاره به اینکه امروز با پدیده جهانی شدن مواجه هستیم و هویت ها تغییر کرده است، ادامه داد: در عصر بنی امیه رسانه تأثیر زیادی حتی بین صحابه پیامبر و دینداران آن زمان داشت و فضا سازی ها که به صورت خطبه بود، به حدی بود که ائمه اطهار نیز باید ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمات مردم ریشه در رسانه ها دارد

تصمیمات مردم ریشه در رسانه ها دارد