مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 17:122022-03-02اقتصادي

حمل ونقل عمومی در کرمان تعطیل می شود


مدیرعامل سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان گفت: با برداشت طلبکار از حساب انباشت شهرداری مربوط به کارت بلیط شهروندان، امکان تعطیلی حمل ونقل عمومی وجود دارد.

- ، هادی خدادادی به برداشت وجوه نقد از حساب اجتماعی انباشت سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان اشاره کرد و گفت: این حساب انباشت در یکی از بانک ها و مربوط به سیستم کارت بلیط بوده است؛ بنابراین، با این اقدام احتمال عدم سرویس دهی در ناوگان اتوبوس رانی وجود دارد.

وی با بیان اینکه حساب اجتماعی انباشت متعلق به مردم بوده و هنوز تعیین تکلیف نشده است، افزود: در حال حاضر، با برداشت مبالغ این حساب با عدم موجودی مواجه شده ایم.

مدیرعامل سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان افزود: هم اکنون، به دلیل عدم موجودی، امکان پرداخت هزینه به پیمانکاران یا اتوبوس های بخش خصوصی که تعداد آن ها به 70 دستگاه می رسد، وجود ندارد و این مشکل منجر به عدم سرویس دهی می شود.

وی ادامه داد: همچنین به دلیل برداشت وجه از حساب انباشت، امکان استفاده از خدمات شرکت پشتیبان سیستم هوشمند کارت بلیط اتوبوس رانی که کار پشتیبانیِ سرویس دهی را انجام می دهد، وجود ندارد.

خدادادی با بیان اینکه در روزهای پایانی سال جمعیتی بالغ بر 30 هزار نفر روزانه توسط ناوگان اتوبوس رانی جابه جا می شوند، گفت: عدم سرویس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمل ونقل عمومی در کرمان تعطیل می شود

حمل ونقل عمومی در کرمان تعطیل می شود