مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 16:322022-03-02سياسي

محیط زیست گیلان تبدیل به گفتمان جامعه شده است


نماینده ولی فقیه در گیلان، محیط زیست، فرهنگ و فضای مجازی را از موضوع های اصلی استان عنوان کرد و گفت: تلاش ما این بود معضلات زیست محیطی به ویژه پسماند، - آلودگی رودخانه های زرجوب و گوهررود و تالاب انزلی تبدیل به گفتمان جامعه شود و این اتفاق افتاده است.

آیت الله رسول فلاحتی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گیلان که با موضوع بررسی اولویت های فرهنگی سال 1401 برگزار شد، با تاکید بر اینکه فرمایش رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب است اظهار کرد: در دنیای معاصر چه کسی است که می تواند اینگونه جامع سخن بگوید.

وی به یکی از نکته های کلیدی مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بسیاری از فعالیت ها جهاد نیست، اشاره کرد و افزود: جهاد زمانی است که یکی از اهداف دشمن را انسان هدف قرار دهد و خنثی کند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه دشمن می خواهد ما را وارد جریانی کند که نمی خواهیم، تصریح کرد: جهاد تبیین باید با رویکرد هدف قرار دادن دشمن و تقویت ارزش ها در تمام عرصه ها شکل گیرد.

آیت الله فلاحتی به ایجاد شبهات توسط دشمن در معادلات جدید اشاره کرد و گفت: دشمن می خواهد ما را وادار به پاسخگویی کند البته باید به شبهات پاسخ داده شود ضمن اینکه ضرورت دارد به تبیین ارزش ها بپردازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط زیست گیلان تبدیل به گفتمان جامعه شده است

محیط زیست گیلان تبدیل به گفتمان جامعه شده است