مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 16:172022-03-02اقتصادي

پرداخت 3 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به بهبودیافتگان


امسال 51 مورد تسهیلات اشتغالزایی به افراد بهبودیافته مراکز ترک اعتیاد در نهاوند پرداخت شده است.

- مریم سلگی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند از فعالیت هشت مرکز ترک اعتیاد در سطح شهرستان خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد یک مرکز آن به زنان اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه امسال 51 مورد تسهیلات اشتغالزایی به افراد بهبودیافته مراکز ترک اعتیاد پرداخت شده است گفت: به منظور کاهش تعداد مبتلایان به پدیده اعتیاد در نظر است یک مرکز دیگر در محل پادگان قدس این شهرستان راه اندازی شود که تفاهمنامه آن با سپاه به امضا رسیده است.

رییس اداره بهزیستی شهرستان نهاوند با بیان اینکه ظرفیت کمپ های موجود شهرستان در حال حاضر حدود 500 نفر است افزود: در سال جاری میزان پذیرش بیماران در کمپ های موجود یک هزار و 228 مورد بوده که در یک دوره 21 الی یک ماهه نگهداری شده اند.

وی از حمایت بیماران نیازمند در این مراکز خبر داد و بیان کرد: این اداره به منظور تامین هزینه درمان اعتیاد تعدادی از بیماران نیازمند این مراکز، طی امسال 131 مورد یاری برگ هر کدام به مبلغ 500 هزار تومان صادر کرده است.

سلگی با بیان اینکه نظارت بر مراکز ترک اعتیاد از وظایف اداره بهزیستی است گفت: نظارت بر مراکز اقامتی ترک اعتیاد به دو صورت بیرونی و درونی از طریق کارشناسان فنی و همچنین بازدیدهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 3 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به بهبودیافتگان

پرداخت 3 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به بهبودیافتگان