مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 15:372022-03-02اقتصادي

گران فروشی 198 میلیارد ریالی یک فروشگاه اینترنتی در مشهد


کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: بازرسان این سازمان در بازرسی از یک فروشگاه اینترنتی، گران فروشی انواع قهوه بسته بندی شده به میزان 198 میلیارد ریال را کشف کرده و آن را به تعزیرات حکومتی معرفی کردند.

- بخشعلی بیاتی قله زو در این خصوص اظهار کرد: در پی رسیدگی به اخبار دریافتی به سامانه 124 مبنی بر گرانفروشی یک واحد فروشگاه اینترنتی، بازرسان این سازمان پس از مراجعه به واحد مزبور، اسناد و مدارک خرید و فروش آن را بررسی و به گرانفروشی قهوه توسط این فروشگاه پی بردند.

وی افزود: در بررسی اسناد و مدارک این فروشگاه اینترنتی مشخص شد که این فروشگاه طی تبانی با واحد تولیدی، نسبت به درج قیمت غیرواقعی مصرف کننده روی اجناس خود اقدام کرده بود که در بازرسی از میزان قهوه فروخته شده، تخلف 198 میلیارد ریالی آن کشف شد.

کارشناس مسئول بازرسی سازمان صمت استان از مردم خواست در صورت مشاهده هر نوع تخلف اقتصادی موارد را از طریق تلفن 124 ستاد خبری این سازمان در سراسر استان خراسان رضوی اطلاع رسانی کرده تا بازرسان در اسرع وقت به آن رسیدگی نمایند.

معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از دیروز مهلت 72 ساعته به واحدهای صنفی برای درج قیمت بر روی کالاهای مشمول طرح شفاف سازی قیمت ها در این استان داده است که در ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گران فروشی 198 میلیارد ریالی یک فروشگاه اینترنتی در مشهد

گران فروشی 198 میلیارد ریالی یک فروشگاه اینترنتی در مشهد