مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 15:172022-03-02اقتصادي

بیش از 524 هزار خانوار آذربایجان غربی در بافت های فرسوده سکونت دارند


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: 524 هزار و 474 خانوار در 6 هزار و 588 هکتار از بافت های فرسوده و سکونت گاه های غیررسمی استان زندگی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی سید محسن حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اظهار داشت: 524 هزار و 474 خانوار در 6 هزار و 588 هکتار از بافت های فرسوده و سکونت گاه های غیررسمی استان زندگی می کنند.

وی افزود: برای ارتقای کیفیت زندگی ساکنان در این بافت های فرسوده و سکونتگاه های غیررسمی، هم اکنون 30 طرح بازآفرینی در استان در حال اجرا است.

وی ادامه داد: پیشرفت اجرایی این طرح ها 83 درصد است که با 517 میلیارد ریال اعتبار در حال اجرا بوده و شامل احداث خانه محله، مدرسه، مرکز جامع سلامت، فضای ورزشی، کتابخانه و بهسازی معابر و ساماندهی فضاهای عمومی است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: اقدامات گوناگونی برای ساماندهی محدوده های هدف بازآفرینی از قبیل حمایت های قانونی، اصلاح کالبدی، افزایش خدمات روبنایی مثل مدرسه، مسجد، مراکز خدماتی و بهداشتی و نیز توانمندسازی اجتماعی درحال انجام است.

حمزه لو گفت: با توجه به سیاست های دولت، پاسخگویی به نیازسنجی مسکن در چارچوب طرح های جامع، تامین مسکن محرومان و تسریع در فرآیند نوسازی و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 524 هزار خانوار آذربایجان غربی در بافت های فرسوده سکونت دارند

بیش از 524 هزار خانوار آذربایجان غربی در بافت های فرسوده سکونت دارند