مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 15:172022-03-02سياسي

بزرگی بایدت بخشندگی کن/ بانوی با سخاوت و خیر شیرازی، سبک بال به سوی نور پر کشید


هیات مدیره مجمع خیرین سلامت فارس در منزل مهندس رحیم پور، برای نکوداشت یاد و نام مرحومه پروین حسن شاهی، خیر حوزه سلامت استان فارس در آستانه چهلمین روز درگذشت وی حضور یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، هیات مدیره مجمع خیرین تامین سلامت فارس با حضور در منزل مرحومه پروین حسن شاهی، ضمن تسلیت به همسر و خانواده ایشان، یاد و خاطره وی که از خیرین عرصه سلامت استان بود را گرامی داشتند.

در این دیدار، همسر آن مرحومه که خود نیز از خیرین برگزیده سلامت استان می باشد، گفت: همسرم همیشه مشوق من در انجام امور خیر بود و در بسیاری از کارهای خیر مرا همراهی می کرد تا اینکه در سفری که به مشهد مقدس داشتیم به من گفت من دیگر نمی خواهم در کارهای خیر فقط همراه شما باشم و بعد از برگشتن به شیراز، منزل خود را اهدا نمود.

رحیم پور در ادامه بیان کرد: مرحومه حسن شاهی، به تبع نیت و روحیه نیکوکاری که داشت، تنها دارایی خود را که منزل مسکونی اش بود به عرصه سلامت اهدا کرد و سبک بال به سوی پرورگار خود پر کشید.

شایان ذکر است که منزل اهدایی مرحومه پروین حسن شاهی، ساختمانی دو طبقه واقع در خیابان قصرالدشت شیراز است.

کریمان را خدای مهربان درمانده نگذارد در جلسه نکوداشت مرحومه پروین حسن شاهی که با حضور خانواده بزرگوار و خیر آن مرحومه برگزار شد، هیات مدیره مجمع خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگی بایدت بخشندگی کن/ بانوی با سخاوت و خیر شیرازی، سبک بال به سوی نور پر کشید

بزرگی بایدت بخشندگی کن/ بانوی با سخاوت و خیر شیرازی، سبک بال به سوی نور پر کشید