مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 14:522022-03-02حوادث

احداث دو غسالخانه ویژه کرونایی در تبریز


مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز با اشاره به احداث دو غسالخانه کرونایی در تبریز گفت : 630 نفر در شهریور ماه سال جاری بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

- فرخ جلالی در گفت و گو با به 7 تا 8 نفر رسیده است که این آمار، بر اساس گواهی های ارائه شده توسط پزشکی قانونی و یا برگه های فوتی در بیمارستان هاست.

وی افزود: آرامستان تبریز در حال حاضر اگر به همین منوال پیش رود برای چند سال آینده باید تدابیری برای احداث آرامستان های جدید در ورودی یا خروجی مد نظر باشد که بر این اساس باید مکان یابی ها انجام شود.

جلالی گفت: در سال جاری، 4 خیابان جدید در بلوک های 65، 57، 70 و خیابان کناری بلوک 95 در آرامستان وادی رحمت تبریز برای تسهیل تشییع جنازه احداث شده است و تا خرداد ماه سال آتی نیز، آسفالت ریزی خواهد شد.

وی از آسفالت ریزی 5 هزار تنی در سال جاری خبر داده و افزود: با آسفالت ریزی 4 خیابان جدید الاحداث در آرامستان وادی رحمت تبریز، مشکلات تردد نیز قطعاً رفع خواهد شد.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز توضیح داد: از یکم فروردین ماه سال جاری تا پایان بهمن ماه، 3 هزار و 799 نفر فوت کرده اند که از این تعداد، دو هزار و 33 نفر آقا و یک هزار و 766 نفر خانم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث دو غسالخانه ویژه کرونایی در تبریز

احداث دو غسالخانه ویژه کرونایی در تبریز