مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 13:122022-03-02فرهنگي

تشریح بخش های نمایشی نخستین عهدواره «چله مهدویت»


معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برنامه های سه بخش حوزه نمایش نخستین عهدواره «چله مهدویت» را تشریح کرد.

- معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برنامه های سه بخش حوزه نمایش نخستین عهدواره چله مهدویت را تشریح کرد.

میثم مرادی معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: نخستین عهدواره چله مهدویت دارای 16 بخش است که سه بخش آن در حوزه هنرهای نمایشی برگزار می شود.

وی اظهار کرد: اولین بخش تئاتری این عهدواره نمایش های خیابانی و اجراهای محیطی است که دبیرخانه مرکزی آن در شهرستان شهریار قرار دارد.

نمایش هایی که به موضوع مهدویت می پردازند و در اماکن عمومی، خیابان ها و معابر به نمایش در آمده اند، به این بخش راه پیدا می کنند.

همچنین آثار محیطی که در فضاهای نامتعارف مثل ایستگاه بی آرتی یا لابی هتل و سالن ورزشی اجرا شده باشند نیز شامل این بخش هستند.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در سخنانش تاکید کرد: آثاری که به بخش خیابانی و اجراهای محیطی راه پیدا می کنند تئاترهایی هستند که تحت شرایط عهدواره چله مهدویت معرفی می شوند در قالب اجرای عمومی که داشته اند رضایت مخاطب را جلب کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح بخش های نمایشی نخستین عهدواره «چله مهدویت»

تشریح بخش های نمایشی نخستین عهدواره «چله مهدویت»