مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 11:422022-03-02اقتصادي

«نخستین عطر تولید شده از اسانس پسته در جهان» رونمایی شد


مراسم رونماییِ محصولات برند عطر «بِنوا»، نخستین عطر تولیدشده از اسانس پسته در جهان با حمایت مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در تهران برگزار شد.

- به نقل از روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه، مراسم رونماییِ محصولات برند عطر بِنوا ، نخستین عطر تولیدشده از اسانس پسته در جهان با حمایت مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، در تهران برگزار شد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در این مراسم گفت: هنگامی که مرکز نوآوری و شتابدهی شهید ستاری در رفسنجان راه اندازی شد تا از فکرهای متفاوت و ایده های خلاقانه حمایت کند، فکر نمی کردیم اینقدر موفق عمل کند.

اردشیر سعدمحمدی با تبریک رونمایی محصولات برند عطر بنوا و اظهار امیدواری برای حضور این برند در بازارهای بین المللی، ادامه داد: خوشحالیم که با حمایت شرکت مس، جمعی از افراد توانمند و جوانان خلاق موفق شده اند با یک ایده نو، کارآفرینی، اشتغالزایی و درنهایت ثروت آفرینی کنند.

وی همچنین با بیان اینکه شرکت مس، روند روبه رشدی را در زمینه تولید، فروش، صادرات و توسعه طی می کند، بر ضرورتِ کار جدّی در زمینه صنایع نانو در بخش مس تاکید کرد و افزود: این امکان وجود دارد که از جوانان صاحب خلاقیت در این عرصه هم حمایت ویژه کنیم تا شرایطی فراهم شود که هم کشور و هم صنعت مس بتواند از آن استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نخستین عطر تولید شده از اسانس پسته در جهان» رونمایی شد

«نخستین عطر تولید شده از اسانس پسته در جهان» رونمایی شد