مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 10:522022-03-02بين الملل

توقف فعالیتهای بویینگ در روسیه


شرکت بویینگ فعالیتهای بزرگ در مسکو را متوقف و دسترسی کارمندان و شرکایش در روسیه به اطلاعات فنی حساس را تا زمانی که مجوزهای صادرات را از دولت آمریکا دریافت کند، - موقتا محدود کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این شرکت هواپیماسازی آمریکایی اعلام کرد همزمان با بازبینی وخامت روابط میان آمریکا و روسیه، تامین قطعات یدکی، خدمات فنی و تعمیراتی را برای مشتریان روسی متوقف کرده است.

سرگی کراوچنکو، رییس فعالیتهای روسی بویینگ در اطلاعیه جداگانه ای که توسط بلومبرگ نیوز مشاهده شد، اعلام کرد بویینگ اکنون ملزم به دریافت مجوزهای صادرات آمریکا پیش از دسترسی کارکنان مقیم روسیه به عمده فناوریها و اطلاعات فنی این شرکت است.

بویینگ مجبور است دسترسی به اطلاعاتی که تحت کنترل صادرات قرار می گیرند را برای کارمندان بویینگ و سازمانهای همکار این شرکت در روسیه محدود کند.

این شرکت اعلام کرد به دنبال یافتن وظایف شغلی جدید برای بعضی از کارمندان و بررسی چرخشهای شغلی و سفرهای کاری برای کارمندان روسیه در مدت زمان انتظار برای مجوزهای جدید خواهد بود.

بر اساس گزارش بلومبرگ، بویینگ روز دوشنبه اعلام کرد دفترش در کی یف، پایتخت اوکراین را تعطیل کرده و فعالیتهایش در مرکز آموزشی مسکو را متوقف کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف فعالیتهای بویینگ در روسیه

توقف فعالیتهای بویینگ در روسیه