مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 10:422022-03-02اقتصادي

خرید 3000 خانوار از سامانه توزیع هوشمند کالاهای اساسی در استان همدان


مدیر سازمان تعاونی روستایی استان همدان از خرید 3000 خانوار از سامانه توزیع هوشمند کالاهای اساسی در این استان خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیر سازمان تعاونی روستایی استان همدان از خرید 3000 خانوار از سامانه توزیع هوشمند کالاهای اساسی در این استان خبر داد.

مجید مسلمی راد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد:از یک ماه پیش توزیع هوشمند محصولات طرح تنظیم بازار کالاهای اساسی به قیمت مصوب دولتی در استان همدان از طریق اپلیکیشن www.

Kalaresanman.

ir تحت نظارت ستاد تنظیم بازار استان راه اندازی شده که با راه اندازی این سامانه سفارش خرید شهروندان همدانی از این اپلیکیشن با استقبال خوب و چشمگیری مواجه بوده است.

وی با بیان اینکه ظرف مدت یک ماه گذشته 3000 خانوار همدانی از سایت و اپلیکیشن کالا رسان من نسبت به خرید کالاهای اساسی خود اقدام کرده اند، افزود: به طور میانگین روزانه این سایت دارای 500 سفارش خرید از طرف شهروندان بوده و حتی برخی مشتری دائم این استارت آپ بومی شده اند.

مسلمی راد در ادامه با بیان اینکه طرح توزیع هوشمند در استان همدان از طریق سایت و اپلیکیشن کالا رسان من ، متعلق به اتحادیه تعاون روستایی استان در حال اجرا است، تصریح کرد: از سال 1399سایت و اپلیکیشن کالارسان من در حال عرضه محصولات کشاورزی در استان همدان بوده و هم اکنون از یک ماه گذشته طرح توزیع ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید 3000 خانوار از سامانه توزیع هوشمند کالاهای اساسی در استان همدان

خرید 3000 خانوار از سامانه توزیع هوشمند کالاهای اساسی در استان همدان