مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 08:172022-03-02اقتصادي

برخورد قاطعانه با محتکران کالاهای اساسی


فرماندار خاش سیستان و بلوچستان بر ضرورت و اهمیت اطلاع رسانی شفاف و بیان اقدامات انجام شده از سوی مسوولان در این شهرستان و ضرورت ثابت نگهداشتن قیمت کالاهای اساسی، - تشدید نظارت بر بازار و کنترل و ثبات آن تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- صاحب گل صالحی در نشست اعضای ستاد تنظیم بازار شهرستان خاش با قدردانی از زحمات اعضای ستاد تنظیم بازار، اقدامات مطلوب در تأمین سوخت زمستانه، نفت سفید و گاز، توزیع مرغ و ضرورت تداوم فعالیتهای نظارتی در شکل گیری تغییرات ملموس برای شهروندان بیان کرد: در ایام پایانی سال تأمین کالاهای اساسی، قیمت گذاری کالا، نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی و بویژه توزیع اقلام تنظیم بازار باید با جدیت توسط اعضای ستاد تنظیم بازار پیگیری و اجرا شود.

صالحی ادامه داد: نابسامانی قیمت کالاها، کمبود اقلام ضروری و مایحتاج سبد خانوار اعم از نان، مرغ، تخم مرغ، گوشت و.

، التهاب بازار و.

خط قرمز کارگروه تنظیم بازار است و باید به صورت قاطعانه با واحدهای صنفی متخلف که مرتکب کم فروشی، گران فروشی، احتکار با انگیزه افزایش قیمت و دیگر جرائم مشابه می شوند؛ برخورد شود.

فرماندار خاش اظهار داشت:پس از انجام گشت های مشترک ستاد تنظیم بازار و نیز بازدیدهای جداگانه دستگاههای ناظر، مشاهده تخلف، چشم پوشی و نادیده گرفتن آن؛ خیانت به مردم و تضی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطعانه با محتکران کالاهای اساسی

برخورد قاطعانه با محتکران کالاهای اساسی