مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 08:022022-03-02اقتصادي

81 درصد از اعتبارات اسناد خزانه سیستان و بلوچستان در حوزه احداث راهها جذب شد


معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از جذب افزون بر 81 درصد اعتبارات اسناد خزانه اسلامی در سالجاری برای اجرای پروژه های راهسازی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، مهدی پارسی امروز در جمع خبرنگاران در زاهدان اظهار داشت:  162 میلیارد تومان اعتبار اسناد خزانه اسلامی در سالجاری به اجرای پروژه های راهسازی استان اختصاص داده شد که با پیگیری های این اداره کل افزون بر 81 درصد یعنی 132 میلیارد تومان آن تاکنون جذب گردید.

وی با بیان اینکه جذب اعتبارات تخصیصی بدون شک در روند سرعت ‎بخشی به طرح های در دست احداث اداره کل راه و شهرسازی استان نقش ویژه ‏ای ایفا می کند، گفت: با جذب اعتبارات اسناد خزانه در کنار سایر اعتبارات ابلاغی شاهد فعال بودن تمامی پروژه های بزرگراهی و راه اصلی در استان هستیم.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برخورداری از پهناورترین شبکه راههای ارتباطی، قرار گرفتن درمسیر یکی از مهمترین کرویدورهای اصلی تجارت جهانی و  صدها مزیت اقتصادی دیگر ضرورت وجود راههای مواصلاتی استاندارد را در این استان اجتناب ناپذیر کرده است این اداره کل با پیگیری اعتبارات به دنبال سرعت بخشیدن به اجرای پروژه ها حوزه راه به ویژه احداث ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

81 درصد از اعتبارات اسناد خزانه سیستان و بلوچستان در حوزه احداث راهها جذب شد

81 درصد از اعتبارات اسناد خزانه سیستان و بلوچستان در حوزه احداث راهها جذب شد