مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 21:122022-03-01سياسي

تفویض 20 خدمت ثبتی به دفاتر ثبت اسناد رسمی از ابتدای 1401


معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و مالکیت کشور گفت: از ابتدای سال آینده، 20خدمت ثبتی به دفاتر ثبت اسناد رسمی تفویض خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حسن بابایی در ادامه سفر استانی به آذربایجان شرقی و در نشست صمیمی با رییس و اعضای هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران آذربایجان شرقی که عصر امروز، سه شنبه در سالن جلسات باشگاه فرهنگیان استان برگزار شد، اظهار کرد: در دوره تحول و تعالی قوه قضاییه، به دنبال ایجاد تحولات اساسی در بحث دفاتر ثبت اسناد رسمی هستیم و برون سپاری خدمات ثبتی و تفویض این خدمات به دفاتر ثبت اسناد رسمی، در این چارچوب طراحی و اجرایی می شود.

معاون رییس قوه قضاییه گفت: در برون سپاری خدمات ثبتی موافقت ریاست محترم قوه قضاییه را هم اخذ کرده ایم و امیدواریم بخشی از دغدغه های مالی سردفتران از این رهگذر مرتفع شود.

بابایی تاکید کرد: از اعضای کانون سردفتران و دفتریاران آذربایجان شرقی درخواست می کنم اگر موارد دیگری به غیر از 20 خدمت ثبتی در نظر گرفته شده برای تفویض، به ذهنشان رسید، مراتب را به کمیته برون سپاری سازمان اسناد و املاک کشور اعلام کنند تا مورد بررسی قرار دهیم.

وی تاکید کرد: پیشنهاد مشخص ما در همین رابطه این است که در ادارت کل ثبت اسناد و املاک استان ها کمیته فناوری تشکیل شود تا در جر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفویض 20 خدمت ثبتی به دفاتر ثبت اسناد رسمی از ابتدای 1401

تفویض 20 خدمت ثبتی به دفاتر ثبت اسناد رسمی از ابتدای 1401