مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 16:072022-03-01اقتصادي

عوارض آزادراه ها گران شد؟


دبیر انجمن شرکت های سرمایه گذار در آزادراه ها گفت: دولت در لایحه بودجه سال آینده جریمه پرداخت نشدن عوارض الکترونیکی آزادراه ها را آورده بود که مجلس آن را از لایحه حذف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، خدایار خاشع درباره ابلاغ رقم های جدید عوارض آزادراهی افزود: در چند ماه اخیر مذاکرات و مکاتباتی با وزارت راه و شهرسازی برای تعیین و ابلاغ عوارض آزادراه های بخش خصوصی داشته ایم اما هنوز رقم جدیدی به ما ابلاغ نشده است.

وی اظهارکرد: مطابق قرارداد همه آزادراه ها که به صراحت در آنها قید شده، وزارت راه و شهرسازی باید تا پیش از ابتدای فروردین هر سال عوارض جدید عبور از آزادراه ها را به بخش خصوصی ابلاغ کند ولی هر ساله وزارت راه دیرتر از موعد مذکور در قرارداد عوارض را ابلاغ می کند.

این در حالی است که حقوق و دستمزدها هر ساله ابتدای هر سال ابلاغ می شود و ما شرکت های آزادسازی بخش خصوصی باید تعهدات خود را به نیروهای مشغول در این شرکت ها اجرا کنیم اما وزارت راه تعهدات خود را در قبال افزایش نرخ آزادراه ها در ابتدای هر سال عملیاتی نمی کند.

دبیر انجمن شرکت های آزادراهی کشور ادامه داد: بر اساس لایحه بودجه سال آینده سهم مشارکت دولت در آزادراه ها به طور متوسط 10 درصد است در حالی که بر اساس ماده 26 قانون مشارکت دولت در ساخت آزادراه ها در صورتی که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوارض آزادراه ها گران شد؟

عوارض آزادراه ها گران شد؟