مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 12:522022-03-01سياسي

«نخستین عطر تولیدشده از اسانس پسته در جهان» رونمایی شد


مراسم رونماییِ محصولات برند عطر «بِنوا»، نخستین عطر تولیدشده از اسانس پسته در جهان، با حمایت مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، عصر یکشنبه هشتم اسفندماه در تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان به نقل از روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، این مراسم با حضور سعدمحمدی؛ مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، افضلی؛ رییس هیئت مدیره شرکت مس، مهندس احمدی؛ عضو هیئت مدیره شرکت مس و مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، رنجبرکریمی؛ رییس دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان، جمعی از مدیران شرکت مس و تعدادی از چهره های اقتصادی، اجتماعی و فعالان عرصه عطر کشور و استان کرمان، برگزار شد.

حمایت شرکت مس از ایده های خلاقانه مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در این مراسم گفت: هنگامی که مرکز نوآوری و شتابدهی شهید ستاری در رفسنجان راه اندازی شد تا از فکرهای متفاوت و ایده های خلاقانه حمایت کند، فکر نمی کردیم این قدر موفق عمل کند.

 سعدمحمدی با تبریک رونمایی محصولات برند عطر بنوا و اظهار امیدواری برای حضور این برند در بازارهای بین المللی، ادامه داد: خوشحالیم که با حمایت شرکت مس، جمعی از افراد توانمند و جوانان خلاق موفق شده اند با یک ایده نو، کارآفرینی، اشتغالزایی و درنهایت ثروت آفرینی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نخستین عطر تولیدشده از اسانس پسته در جهان» رونمایی شد

«نخستین عطر تولیدشده از اسانس پسته در جهان» رونمایی شد