مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 11:472022-03-01حوادث

تجهیز کارگاه های اشتغال زایی در زندان عادل آباد


کارگاه اشتغال زندانیان برای بانوان و آقایان در زندان با کمک خیران و استانداری، تدارک دیده شده که تجهیز و مورد استفاده قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدهادی ایمانیه با همراهی مدیران دستگاه قضایی در فارس، از زندان عادل آباد بازدید و اقدامات لازم برای آزادی زندانیان مالی و جرائم غیرعمد را مورد بررسی قرار داد.

استاندار فارس گفت: کارگاه اشتغال زندانیان برای بانوان و آقایان در زندان با کمک خیران و استانداری، تدارک دیده شده که تجهیز و مورد استفاده قرار می گیرد.

او با تاکید بر توجه به سلامت زندانیان، بیان کرد: با کمک خیران برای تجهیز زندان عادل آباد به دستگاه سونوگرافی و ارسال نتایج به آزمایشگاه های خیریه برای سلامت بیشتر زندانیان هماهنگی هایی انجام شد.

او خاطرنشان کرد: برای تجهیز کارگاه تولیدی زندان عادل آباد شیراز هم به یک میلیارد تومان اعتبار نیاز است و تهیه دستگاه سونوگرافی و آزمایش هم خیران ورود می کنند تا اشتغال و سلامت زندانیان هم بیش از گذشته ارتقاء یابد.

ایمانیه بر امکان برخورداری زندانیان از پزشک خانواده مخصوص زندان تاکید کرد و گفت: با این شرایط هم سلامت زندانیان تامین می شود و هم برای دارو و درمان هزینه کمتری پرداخت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز کارگاه های اشتغال زایی در زندان عادل آباد

تجهیز کارگاه های اشتغال زایی در زندان عادل آباد