مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 10:372022-03-01اجتماعي

مبعث؛ پیام خیزش انسان از خاک تا افلاک


بعثت، پیام خیزش انسان ها از خاک تا افلاک، طلوعی بود که خورشید حق را از خاور تاریخ، تابانید؛ محمد(ص) مبعوث شد، تا شرک و بت پرستی رخت بربندد، - ایسنا/آذربایجان شرقی بعثت، پیام خیزش انسان ها از خاک تا افلاک، طلوعی بود که خورشید حق را از خاور تاریخ، تابانید؛ محمد(ص) مبعوث شد، تا شرک و بت پرستی رخت بربندد، جهل و جور بمیرد، جاهلیت از صحنه زندگی ها بگریزد و چشم جهان به روی فروغ وحی گشوده شود.

در غار حرا، لحظه های شکوهمندی به تماشا نشسته است، لحظه هایی که فرشتگان و ملائک مقرب درگاه باری تعالی، مشتاق آن هستند و صف در صف، جبرییل را همراهی می کنند.

حرا در کناره مکه و مکه در سکوت و ظلمت فرو رفته است.

محمد(ص) از آسمان نور می جوید.

مدت ها بود که می آمد تا با خدای خود خلوت کند و امشب، آسمان به فرش نزدیک شده است تا اوج روح فرشیان را با مقیاس های آسمانی بسنجد و ناتوان است که اقرا بسم ربک… زمین را می لرزاند.

دقایقی می گذرد تا محمد(ص) آرام و قرار یابد و رسالت را با جان و دل بستاند که اینک دیگر امین زمینی ها نیست؛ او امین آسمانیان، امین وحی الله و خداوند است و این بار، امانت، آیه های روشن وحی است و صاحبان امانت، آن سوی حرا؛ به قلب او سخن ها ریخته اند و او را به سمت قومی جاهل و نادان فرستاده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبعث؛ پیام خیزش انسان از خاک تا افلاک

مبعث؛ پیام خیزش انسان از خاک تا افلاک