مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 05:122022-03-01ورزشي

اعزام کاروان ناشنوایان به المپیک برزیل در شرایط سخت مالی


در شرایطی اردیبهشت ماه در المپیک ناشنوایان شرکت خواهیم کرد که از نظر اعتباری به سختی در مضیقه هستیم و بدهی زیادی به جهت برگزاری اردوها و آماده سازی ورزشکاران اعزامی به این رویداد بزرگ داریم.

- رییس فدراسیون ناشنوایان گفت: در شرایطی اردیبهشت ماه در المپیک ناشنوایان شرکت خواهیم کرد که از نظر اعتباری به سختی در مضیقه هستیم و بدهی زیادی به جهت برگزاری اردوها و آماده سازی ورزشکاران اعزامی به این رویداد بزرگ داریم.

مهران تیشه گران در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: کاروان ناشنوایان ایران در حدود 140 نفر و در 8 رشته ورزشی فوتبال، والیبال ساحلی، کشتی، کاراته، تکواندو، جودو، تیراندازی و دوومیدانی در حالی اردیبهشت ماه سال آینده برای شرکت در المپیک، عازم برزیل می شود که هنوز از نظر اعتباری شرایط سختی داریم.

البته تا این لحظه سعی کردیم اردوها را بدون هیچ وقفه و منظم برگزار کنیم تا خللی در روند آماده سازی ورزشکاران اعزامی به المپیک ایجاد نشود.

وی گفت: در این دوره به جهت مشکلات اعتباری سعی کردیم سیاست کیفی گرایی را در اعزام ورزشکاران مدنظر قرار دهیم و تنها کسانی که شانس کسب مدال دارند را در اولویت اعزام قرار دهیم، به طوری که در دوره قبل اگر در 13 رشته ورزشی در المپیک حضور داشتیم، این دوره تعداد ورزشکاران و رشته های ورزشی کاهش پیدا کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام کاروان ناشنوایان به المپیک برزیل در شرایط سخت مالی

اعزام کاروان ناشنوایان به المپیک برزیل در شرایط سخت مالی