مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 18:272022-02-28اقتصادي

سرمایه گذاران اقلیم در منطقه آزاد کردستان سرمایه گذاری کنند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: ایران توانمندی های فنی مهندسی فراوانی دارد و ما می توانیم در این زمینه به اقلیم کردستان عراق خدمات ارائه دهیم و سرمایه گذاران اقلیم نیز در منطقه آزاد و دیگر نقاط استان سرمایه گذاری کنند.

- با حضور مسئولان استان سلیمانیه عراق و کردستان ایران راهکارهای گسترش همکاری های تجاری و اقتصادی میان دو استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

امروز دوشنبه (9اسفندماه) طی نشستی بین مسئولان استان های سلیمانیه و کردستان ایران که در شهر مریوان برگزار شد، راهکارهای مشترک برای تقویت و توسعه همکاری ها بین دو طرف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ضمن خیرمقدم به مهمانان استان سلیمانیه و مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری و اقتصادی، گفت:با توجه به اشتراکات تاریخی و فرهنگی مشترک آمادگی لازم را برای تقویت روابط میان دو طرف داریم.

وی افزود: از گذشته دور تاکنون روابط بسیار عمیق و گسترده میان مردم هر دو استان کردستان و سلیمانیه وجود داشته و لازم است این روابط بیش از گذشته تقویت شود.

مهدی رمضانی اظهار کرد: ایجاد منطقه آزاد بانه و مریوان فرصت مناسبی را برای تعمیق و گسترش این روابط فراهم کرده است و باید از این ظرفیت ویژه بهره بردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاران اقلیم در منطقه آزاد کردستان سرمایه گذاری کنند

سرمایه گذاران اقلیم در منطقه آزاد کردستان سرمایه گذاری کنند