مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 18:122022-02-28ورزشي

اعلام برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «حسنیه در دربار هارون» در قزوین


اختتامیه مسابقه کتاب خوانی «حسنیه در دربار هارون» که به مناسبت اعیاد ماه رجب به همت بنیاد غدیر استان قزوین صورت گرفته بود برگزار شد.

- اعلام برگزیدگان مسابقه کتابخوانی حسنیه در دربار هارون در قزوین ایسنا/قزوین اختتامیه مسابقه کتاب خوانی حسنیه در دربار هارون که به مناسبت اعیاد ماه رجب به همت بنیاد غدیر استان قزوین صورت گرفته بود برگزار شد.

مراسم اختتامیه مسابقه کتابخوانی حسنیه در دربار هارون با حضور قاسم اللهیاری، رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمودی، رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و فاطمه محمدبیگی، مدیرکل کتابخانه های استان قزوین امروز 9 اسفند در بنیاد غدیر قزوین برگزار و برگزیدگان معرفی شدند.

محسن حق شناس، دبیر بنیاد غدیر در استان قزوین در این برنامه با بیان هدف از برگزاری این مسابقه اظهار کرد: بین مبعث و غدیر ارتباطی وجود دارد و در واقع روح انقلاب پیامبر اسلام (ص)؛ ولایت حضرت امیر است و تمام اتفاقاتی که در دین مبین اسلام رخ داد به حضرت امیر منسوب می شود.

وی بیان کرد: ما مسابقه کتابخوانی با عنوان حسنیه در دربار هارون را در قزوین برگزار کردیم، حسنیه کنیز یک مرد بازرگان از کودکی شاگرد امام صادق (ع) بود و از شیعیان امام علی (ع) که مورد غضب خلفا قرار می گیرد، حسنیه در اثبات ولایت امیر در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «حسنیه در دربار هارون» در قزوین

اعلام برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «حسنیه در دربار هارون» در قزوین