مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 18:072022-02-28سياسي

آیت الله خسروشاهی انسانی بسیار دوراندیش و اهل سعه صدر بود


عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب گفت: آیت الله خسروشاهی با احزاب اسلامی در داخل و خارج کشور ارتباط بسیار تنگاتنگی داشت و به عقاید دیگر مذاهب نیز احترام می گذاشت.

- عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب گفت: آیت الله خسروشاهی با احزاب اسلامی در داخل و خارج کشور ارتباط بسیار تنگاتنگی داشت و به عقاید دیگر مذاهب نیز احترام می گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مولوی اسحاق مدنی عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب در وبینار مرد میدان تقریب که به مناسبت بزرگداشت دومین سالگرد رحلت آیت الله سید هادی خسروشاهی از سوی معاونت ایران مجمع تقریب برگزار شد، اظهار کرد: آیت الله خسروشاهی قبل از انقلاب هم با وحدت و تقریب و این قبیل مسائل سر و کار داشت و با احزاب اسلامی در داخل و خارج کشور ارتباط بسیار تنگاتنگی داشت.

وی ادامه داد: در سفری که با آیت الله خسروشاهی به پاکستان داشتم، دیدم که ایشان در آنجا با خیلی ها مأنوس هستند و طوری برخورد می کرد که گویی مدتها یکدیگر را می شناسند؛ آنها هم آیت الله خسروشاهی را تحویل می گرفتند و وی را یک فرد تقریبی به تمام معنا و بدون تعصب می دانستند.

مولوی اسحاق مدنی با بیان این مطلب افزود: نه اینکه نسبت به مذهب خود سهل انگار باشد، یعنی همانطوری که به عقیده خودش احترام می گذارد و پایبند است، این حق را به دیگران هم می دهد که به عقیده خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله خسروشاهی انسانی بسیار دوراندیش و اهل سعه صدر بود

آیت الله خسروشاهی انسانی بسیار دوراندیش و اهل سعه صدر بود