مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 16:572022-02-28سياسي

ضرورت توجه ویژه به فضاسازی شهری برای ترویج فرهنگ مطالعه نهج البلاغه


دبیر پایتختی نهج البلاغه در کاشان گفت: توجه ویژه به المان های شهری و فضاسازی شهری برای ترویج و همگانی کردن فرهنگ مطالعه نهج البلاغه ضروری است.

- کاشان - دبیر پایتختی نهج البلاغه در کاشان گفت: توجه ویژه به المان ها و فضاسازی شهری برای ترویج و همگانی کردن فرهنگ مطالعه نهج البلاغه ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، میثم نمکی بعد از ظهر دوشنبه در دیدار با جمعی از فعالان فرهنگی کاشان با اشاره به اینکه نهج البلاغه چشمه معرفت و معنویت است، اظهار داشت: این کتاب ارزشمند منبع فضیلت، حکمت و اندرزهای حکومتی است.

وی با بیان اینکه منشور رستگاری در پرتو کلام حضرت علی (ع) متجلی است، ابراز داشت: می توان از بطن کتاب نهج البلاغه و مجموعه حکمت، بیان و نامه های موجود در این کتاب می توان شخصیت مولا علی (ع) را شناخت.

دبیر پایتختی نهج البلاغه در کاشان با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در ترویج فرهنگ نهج البلاغه تصریح کرد: این کتاب ارزشمند مولا علی (ع) بیدارکننده، هشداردهنده و چراغ راهی برای زندگی دنیوی است.

وی با بیان اینکه معرفی کاشان به عنوان نخستین پایتخت نهج البلاغه کشور ریشه در تلاش و مجاهدت های عالمان، مورخان و محققان این منطقه در پرداختن به این کتاب دانست و خاطرنشان کرد: کاشان ریل گذار پایتختی نهج البلاغه در سطح کشور است و امیدوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه ویژه به فضاسازی شهری برای ترویج فرهنگ مطالعه نهج البلاغه

ضرورت توجه ویژه به فضاسازی شهری برای ترویج فرهنگ مطالعه نهج البلاغه