مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 15:172022-02-28بين الملل

تلاش پنتاگون برای ایجاد کانال ارتباطی با روس ها نظیر سال 2015


منابع خبری گزارش دادند وزارت دفاع آمریکا خواهان ایجاد یک کانال ارتباطی با روسیه از طریق برقراری ارتباط میان وزیران دفاع دو کشور، درباره وضعیت اوکراین است.

- منابع خبری گزارش دادند وزارت دفاع آمریکا خواهان ایجاد یک کانال ارتباطی با روسیه از طریق برقراری ارتباط میان وزیران دفاع دو کشور، درباره وضعیت اوکراین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پلیتیکو، زمانی که مارک میلی، رییس ستاد کل ارتش آمریکا از شش ساعت گفت وگوی پرتنش با والری گراسیموف، همتای روسی خود در سپتامبر گذشته در هلسینکی بیرون آمد، وی تقریبا خوشحال به نظر می رسید.

میلی در کنفرانس خبری پس از این نشست خوشبینانه گفت: وقتی رهبران نظامی قدرت های بزرگ با هم ارتباط برقرار می کنند، جهان به مکان امن تری تبدیل می شود.

این درحالی است که پس از پنج ماه و با حمله همه جانبه روسیه به اوکراین، شعار میلی اکنون عملا قابلیت خود را از دست داده است.

با اینحال رابطه میلی با ژنرال والری گراسیموف یک تلاش بسیار حساس پشت پرده برای جلوگیری از کشیده شدن جنگ اوکراین به بزرگترین جنگ اروپا پس از جنگ جهانی دوم بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

این گزارش خاطرنشان کرد که وضعیت حادتر شده است چرا که یکشنبه، ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه به وزارت دفاع این کشور دستور داد تا نیروهای بازدارنده راهبردی(ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش پنتاگون برای ایجاد کانال ارتباطی با روس ها نظیر سال 2015

تلاش پنتاگون برای ایجاد کانال ارتباطی با روس ها نظیر سال 2015