مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 15:022022-02-28دانش

اعلام آمادگی دانشگاه پیام نور برای برگزاری دوره های مهارتی


دانشگاه پیام نور آمادگی خود را برای همکاری مشترک با دانشگاه علمی کاربردی با هدف توسعه کارآفرینی و پرورش مهارت های دانشجویان اعلام می کند.

- به نقل از دانشگاه پیام نور، ابراهیم تقی زاده در جلسه مشترک با رییس و اعضای هیأت رییسه دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به ظرفیت های ویژه دانشگاه پیام نور افزود: دانشگاه پیام نور طی سال های گذشته فراخور نیاز داوطلبان تحصیل در این دانشگاه، اقدام به توسعه فضاها و زیرساخت های فیزیکی و توسعه رشته ها کرده است.

وی با عنوان اینکه 65 درصد رشته ها و اساتید دانشگاه پیام نور در بخش علوم انسانی و مابقی در بخش علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی و هنر است، اظهار داشت: دانشگاه پیام نور همچنین به شبکه آزمایشگاهی گسترده و زیرساخت های غنی الکترونیکی مجهز است که می توان از این ظرفیت ها و توانمندی ها در ارائه خدمات مطلوب تر به دانشجویان و گسترش مهارت آموزی آنها بهره برد.

تقی زاده اظهار داشت: دانشگاه پیام نور دانشگاهی کتاب محور و منبع محور است و از این رو دانشجویان این دانشگاه در زمینه مطالعه نظری بسیار غنی هستند و درصد قابل توجهی از پذیرفته شدگان دانشگاه ها برتر در مقاطع تحصیلات تکمیلی را دانشجویان دانشگاه پیام نور تشکیل می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی دانشگاه پیام نور برای برگزاری دوره های مهارتی

اعلام آمادگی دانشگاه پیام نور برای برگزاری دوره های مهارتی