مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 13:272022-02-28سياسي

معلمان حق التدریسی تعیین تکلیف شوند


این رویه غلطی است که افراد برای گرفتن حق خود مقابل مجلس تجمع می کنند هرچند این مسئله به دلیل عدم عمل مسئولان به وظایف خود است.

بر همین اساس از از وزیر آموزش و پرورش، - رییس سازمان برنامه و بودجه و رییس سازمان امور اداری درخواست داریم نسبت به تعیین تکلیف معلمان حق التدریسی اقدام کنند.

نایب رییس مجلس گفت: حق مسلم نیروهای حق التدریسی مرحله سوم است که تعیین تکلیف شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی ایرنا، نجفی اسپیلی در جلسه علنی روز دوشنبه (9 اسفند ماه) در جریان بررسی لایحه بودجه 1401، در اخطاری با استناد به بند 9 اصل 3 قانون اساسی در رابطه با رفع تبعیضات ناروا خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: با توجه به تجمعات نیروهای حق التدریسی در مقابل مجلس شورای اسلامی و از آنجا که این احکام در مورد حق التدریسی ها توسط مجلس تصویب شده است، انتظار داشتیم واکنشی از سوی وزیر آموزش و پرورش در این باره دیده شود.

نماینده مردم آستانه اشرفیه تاکید کرد: اما آقای وزیر حتی حاضر نشدند با دو دقیقه مصاحبه پاسخگو باشند در باره اینکه این بخش از معلمان چه زمانی به حق خود می رسند، اظهار نظر کنند.

وی تاکید کرد: این رویه غلطی است که افراد برای گرفتن حق خود مقابل مجلس تجمع می کنند هرچند این مسئله به دلیل عدم عمل مسئولان به وظایف خود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمان حق التدریسی تعیین تکلیف شوند

معلمان حق التدریسی تعیین تکلیف شوند