مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 13:122022-02-28پزشكي

ارتباط معکوس تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی علوم پزشکی با سلامت روان


مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت گفت:بررسی ها نشان داده تحصیل در رشته های علوم پزشکی به ویژه در مقاطع تحصیلات تکمیلی به دلیل ماهیت دوره، حجم کاری و مشکلات موجود با سلامت روان ارتباط معکوس دارد.

- به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، دومین روز دوره توانمندسازی آشنایی با مهارتهای مقابله با افکار و رفتارهای خودشکن، روز دوشنبه 9 اسفند ماه با حضور دکتر اشراقی مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت در سالن همایش های بین المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

دوره آموزشی دو روزه حضوری و غیرحضوری آشنایی با مهارت های مقابله با افکار و رفتارهای خودشکن با حضور اساتید مشاور، روسای ادارات آموزش دانشگاههای علوم پزشکی، روسا و کارشناسان ادارات مشاوره و سلامت روان دانشجویان در مرکز بین المللی همایشهای رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شده است.

دکتر حمید رضا اشراقی مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت گفت: امیدوارم برگزاری این دوره های آموزشی و ارتقای سطح دانش و بینش اساتید و کارشناسان مشاوره دستاوردهای خوبی به همراه داشته باشد تا در نهایت بتوانیم به یک پروتکل عملیاتی و راهبردی در مواجهه با رفتارهای خودشکن در فضاهای دانشگاهی دست یابیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط معکوس تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی علوم پزشکی با سلامت روان

ارتباط معکوس تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی علوم پزشکی با سلامت روان