مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 13:122022-02-28سياسي

آیت الله خسروشاهی شخصیتی جامع الاطراف بود


آیت الله خسروشاهی یک شخصیت جامع الاطرافی بود که در ادوار مختلف ارتباطات فراوانی با مصلحان جامعه اسلامی داشت، به خصوص در قبل از انقلاب در ارتباط با شخصیتهای تراز، - و نگاه و آرمانهایی را پدید آورد که این آرمان ها وجه مشخص و بارز آن حول محور تقریب و وحدت گرایی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله احمد مبلغی نماینده مجلس خبرگان رهبری در وبینار مرد میدان تقریب که به مناسبت بزرگداشت دومین سالگرد رحلت آیت الله سید هادی خسروشاهی که از سوی معاونت ایران مجمع تقریب برگزار شد، اظهار کرد: آیت الله خسرو شاهی یکی از شخصیتهای تقریبی دوره معاصر تلقی می شود، و او مختصات و تفکرات ویژه ای را در ارتباط با مسئله تقریب داشت.

وی افزود: آیت الله خسروشاهی یک شخصیت جامع الاطرافی بود که در ادوار مختلف ارتباطات فراوانی با مصلحان جامعه اسلامی داشت، به خصوص در قبل از انقلاب در ارتباط با شخصیتهای تراز، و نگاه و آرمانهایی را پدید آورد که این آرمانها وجه مشخص و بارز آن حول محور تقریب و وحدت گرایی بود.

آیت الله مبلغی ادامه داد: دومین نکته درباره شخصیت مرحوم آیت الله خسروشاهی این است که ایشان اهل قلم و نویسندگی بودند و عمدتا در پاره ای از کتابها با نگاه به وحدت جهان اسلام، مشکلات جهان اسلام را بررسی می کردند که این موضوع هم یک تجربه کتابتی بود که ایشان بر اندیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله خسروشاهی شخصیتی جامع الاطراف بود

آیت الله خسروشاهی شخصیتی جامع الاطراف بود